۳۰۰۰لایک اینستاگرام

ارسال تا حداکثر ۲۴ ساعت

لایک ایرانی و با افراد واقعی

بدون نیاز به پسورد شما

قیمت : ۱۲۸۰۰ تومان 


همین حالا سفارش دهید

چرا تبلیغات در اینستاگرام موثر است ؟

این روزها بحث حضور در رسانه های اجتماعی و تبلیغات و جذب مخاطب، به یکی از دغدغه های اغلب کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است و متصدیان امور تبلیغات در این مجموعه ها سعی بر آن دارند تا بتوانند از طریق رسانه های اجتماعی مخصوصا تلگرام و اینستاگرام، فعالیت های تبلیغاتی اثر بخش و سازنده ای را به انجام برسانند.
تا چندی پیش اینستاگرام با برخورداری از خصوصیاتی مانند فیلتر نبودن، سهولت استفاده و کاربری ، تصویر محور بودن و ….، به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی فعال در ایران یکه تاز بازار رقابت تبلیغاتی بود و بسیاری از افراد و سازمان ها برای معرفی خدمات و کالاهای خود و ارتباط بهتر با مخاطبین، اقدام به ایجاد صفحه در این شبکه اجتماعی کرده بودند.
تا اینکه تلگرام با راه اندازی سرویس کانال، خود را به عنوان یک رقیب جدی در بحث رسانه های اجتماعی در کنار اینستاگرام قرارداد و وجود مزیت هایی مانند ارتباط بیشتر کاربران با آن، دامنه نفوذ بیشتر نسبت به اینستاگرام و امکان درج مواردی مانند متن های طولانی یا لینک ها ، آن را به یک انتخاب اصلی در بحث تبلیغات رسانه ای تبدیل کرد.
در این شرایط سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که تبلیغات در تلگرام بهتر است یا اینستاگرام؟ تلگرام بیشتر مخاطب دارد یا اینستاگرام؟ تبلیغ در کدام یک مخاطب بیشتری برای کسب و کار من جذب می کند؟
تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام هم در میان شبکه های اجتماعی به دلیل تعداد مخاطب بالا و فیلتر نبودن از محبوبیت خاصی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم  تبلیغ در این دو شبکه اجتماعی را بررسی کنیم و کار انتخاب گزینه بهتر برای تبلیغ را بر عهده خودتان بگذاریم.
در این مقایسه، ما عوامل تاثیرگذار در آنالیز این دو شبکه اجتماعی مانند:
•    تعداد مخاطبان
•     کاربرپسند بودن
•     نرخ جذب مخاطب
•     میزان تاثیرگذاری
را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

 تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که غالبا برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها مورد استفاده قرار می گیرد. تصویر محور بودن اینستاگرام، آن را به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است. از طرفی افراد زیادی دوست دارند رویدادهای مختلف را به تصویر بکشند و از سوی دیگر،کاربران اینستاگرام تماشای عکس را به خواندن متن های طولانی ترجیح می دهند. تاثیرگذاری یک تصویر نیز چند برابر یک متن است. این ویژگی ها باعث شده تا صاحبان کسب و کارهای مختلف تبلیغات در اینستاگرام را یک راه مناسب برای جذب مخاطب بیشتر بدانند.

تعداد مخاطبانی که در اینستاگرام می توانید جذب کنید

اینستاگرام در مقاسه با دیگر شبکه های اجتماعی، تقریبا بیشترین محبوبیت را در میان کاربران اینترنتی ایرانی دارد.
یکی از ویژگی های خوب اینستاگرام این است شما می توانید در کنار تصویر یا ویدیو خود یک متن کوتاه به همراه هشتگ های مرتبط با تصویر را پست کنید و از آن مهم تر، افراد مختلف می توانند از طریق جستجو به پست های شما دسترسی داشته باشند. آمار جالب اینجاست که ۶۸% کاربران اینستاگرام برای جستجوی مطالب از هشتگ ها استفاده می کنند(به نقل از وب سایت اینستاگرام). بنابراین شما می توانید با انتخاب هشتگ های مناسب، افراد زیادی را جذب کنید.

کاربرپسند بودن تبلیغات در اینستاگرام

یکی از بهترین روش های جذب مخاطب در اینستاگرام، تولید محتوا است. اگر شما بتوانید محتوای خلاقانه ای را تولید کنید و هشتگ های مناسبی را نیز در کنار آن بکار ببرید افراد زیادی را جذب خواهید کرد. در این نوع بازاریابی شما آنچه که مخاطبان بازار هدفتان به دنبالشان هستند را تولید و طراحی می کنید، بنابراین مخاطبان نسبت به شما حس خوبی خواهند داشت و به احتمال زیاد مایل هستند تا سایر پست های شما را نیز دنبال کنند.
یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در پیچ های اینستاگرامی است که فالوورهای زیادی دارند و افراد زیادی را قبلا جذب کرده اند. به این صورت که به ازای پرداخت مقداری هزینه، بنر تبلیغاتی شما برای مدتی محدود در آن پیچ ها به نمایش در می آید. همانند آنچه در بخش تبلیغات در کانال های تلگرامی گفته شد، در این روش نیز شما در جایی حضور دارید که متعلق به شما نیست و کاربران نیز دوست ندارند شما آنجا باشید در این گونه از تبلیغات، انتخاب صفحه مناسب برای تبلیغات بسیار مهم است، چرا که محتوای آن صفحه باید با کسب و کار شما مشابه باشد.

نرخ تبدیل در بازاریابی و تبلیغات اینستاگرامی

تعداد زیاد مخاطبان و امکان جستجو در میان محتوا در شبکه اینستاگرام، این امکان را به وجود می‌آورد که اگر به درستی نیازهای کاربران بازار هدفتان را شناسایی و محتوای خلاقانه را برایشان تولید کنید به همراه هشتگ گذاری مناسب، براحتی بتوانید افراد زیادی را جذب کسب و کار خود کنید.

 نقاط ضعف و قوت تبلیغات در اینستاگرام

شاید مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند نسبت به تلگرام کمتر باشد اما تصویر محور بودن اینستاگرام باعث می شود تا کاربران از گشت و گذار در صفحات اینستاگرام لذت بیشتری ببرند.
شاید در کوتاه مدت نرخ تبدیل کاربران به مشتری بسیار کند باشد اما به طور کلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک روش بلند مدت در جهت برندسازی و افزایش درآمد است.
آنچه در این مقاله آمده یک قانون ثابت نیست و همیشه استثناهایی وجود دارد. حالا تصمیم با شماست که برای بازاریابی و تبلیغات، تلگرام را انتخاب می کنید یا اینستاگرام را. البته بنظر می رسد که تبلیغات در هر دو شبکه اجتماعی می تواند مکمل هم باشند چون هر دو مخاطبان خاص خود را دارند.

همین حالا سفارش دهید