شاخ‌های اینستاگرام و هر پست تبلیغاتی تا ۵۰ میلیون!

شاخ‌های اینستاگرام و هر پست تبلیغاتی تا ۵۰ میلیون!

?برای تبلیغ در اینستاگرام مهمترین فاکتور عدد است. برخی از این تبلیغات با توجه به صفحه و تایم کوتاهی که تبلیغ می‌شوند بین ۴۰۰هزار تا ۲میلیون تومان متغیر است.
?نوع اول تبلیغ‌های اینستاگرامی، تبلیغ‌هایی هستند که خلاقیت و ایده‌ای پشت آن نیست و معمولا قیمت کمتری هم دارد.
?نوع دوم تبلیغات مبلغی حدود ٢ تا ٥میلیون تومان برای صاحب کالا هزینه می‌برد و چند ماه تا یک سال به صاحب کالا- خدمات مورد نظر اجازه استفاده رایگان از خدمات آن صفحه یا کالا را می‌دهد.
?در این نوع تبلیغ، صاحب صفحه اینستاگرامی که قرار است محصول یا صفحه‌ای را معرفی کند به همراه موبایلش برای فیلمبرداری در محل کار صاحب صفحه یا کالا حضور پیدا می‌کند.
?نوع سوم تبلیغ به این صورت است که داستان از دفتر کار صاحبان کالاهایی شروع می‌شود که قصد دارند محصولات و خدماتشان را جدی‌تر معرفی کنند.
?تبلیغات این چنینی مثل سفید شدن دندان‌های اکثر سلبریتی‌ها است. اگر توانستید تبلیغ با دادن خدمات را پایاپای کنید که هیچ، اگرنه برای این تبلیغات باید مبلغی از ١٠ تا حتی ٥٠میلیون تومان پرداخت کنید.
?نوع دیگری از تبلیغ از استودیوی کاری صاحبان صفحات با فالوئرهای بالا شروع می‌شود که این نوع را بیشتر کمدین‌های معروف اینستاگرامی انجام می‌دهند و نرخ آن هم حدود ١٠ تا ٢٠میلیون تومان است. /شهروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *